Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

King Speedbumb Challenger

belanjer cket kete king speedbumb gathering melaka..


kalau nei pun dikatakan belum cukup lowed..geleng kepala aku.
mana taknye....


sampai je tapak gath, lepas kitorang parking..
terus bdk2 nei 'mengerjakan' kete cinta hati aku...

hasilnye....


up seretjerlahhhh...
amacam model2 AVS..ada gaya tak? hehee.


tengok tu, tengok tu....


malu kot aku time nei..wakil je, maklumlah bapa tengah tidokan anak.hehee.
sampai kene sound "tengok la depan orang nak amek gambar"
hahahaaa..serius malu.

pape pun, aku ucapkan tahniah kat cinta hati..
sebab.....


menang 1st place...tampat pertama.

aku sokong je minat dye..asal bukan yang bukan2.
jangan buat hal sudahhh.huhuu.

xoxo ♥

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: