Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Muzium Kapal Selam

Gathering kat Melaka,,memang best...
tapi sebelum aku citer pasal Gathering Avy Viva Elite tu...
aku nak citer pasal pergi Muzium Kapal Selam dekat Pantai 1 Malaysia, Klebang...ohsemmmm yawww.

Petang Isnin, 4/11/2013


tak sah kalau pergi melaka tak pekene coconut shake..
wahhhh, heaven sangat2..pakej rojak buah, otak2, kopok lekor...


kene pula tepi pantai dengan cinta hati tersayang..
B-A-H-A-G-I-A


haa, tak pernah aku taw adanye kapal selam kat melaka nei..siap jadi muzium lagi.
hahaa..jangan tak taw..RM 1.00 je tiket masuk, tuk hero kecik tu 0.50 sen je..
murrrr kannnn.


nei time kat dalam ruang kapal selam..
OMG sangat2 sempit uols..memang muat2 sorang je lalu..
ade bilik tidur, ruang berehat, bilik meeting, sinki, ruang makan..tapi semuanye sempit..
aduhh, kalau aku yg keje dalam kapal selam..confirm lemas..
sebab....udara terhad, tak nampak luar, tak nampak matahri..aptb.


bujang nei kemaen seronok.. "mama kapal..wahhh, besarnye" sangat teruja.

lepas tu..terus kitorang gerak balik JB.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: