Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

M.I.M JB comrade

sabtu lepas, lepas, lepas.....
aku ade shott dengan Malaysian Itasha Movement JB comrade dekat Nusajaya, Kota Iskandar...


parking hello kitty themes park..
tengah carik tempat shoot..nak masuk dataran Kota Iskandar..petang lepas pukul 6 dah tak bole..
janjinye berkumpul pukul 5 petang, tapi pasal ade yang ade hal..tu jadiknye sampai ke malam.


stakat nei yg secara official nye join M.I.M..JB ade 6 biji je..
ade lagi yg dalam proses tengah buat sticker itasha..
hope makin ramai la pasnei..leh wat lepaking itasha JB lak..heheee.

segan..kereta diorang semua ade lampu, rim kaler, ade skirt, roof rack bagai...
kete aku kosong..camtu jek.
haha...takleh jadik nei..tungguuuuuuuuuu...

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: