Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Ayer Hitam

Jumaat lepas aku amek cuti..
semata nak temankan cinta hati yang nak naek Labis amek barang...
pakej jalan2 sekali la kiranye..hehe.


lepas balik dari Labis..
aku ajak la cinta hati singgah Ayer Hitam...
beli kerepek 5 bungkus RM10, beli asam fevret dye...

beli lak baju t-shirt untuk kitorang sedondon + selai lagi tuk hero aku..
mula suruh try tanak konon..pastu terus tanak bukak..
t-shirt hijau yang dye pakai tuu...

macam2 ade kat Ayer Hitam..
bile aku up pic hello kitty..member2 yang gile kitty semua jeles..
nak jugak katanye....
terjah laaaa selagi tengah ade sales 50% nei...lambat tak dapat la.
huhuuu.

thanx papa sayang ♥

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: