Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Hello Kitty McD

skarang musim mengumpul Hello Kitty McD kannn...
semua tengah gila Hello Kitty limited edition McD nei...
aku bukan la peminat tegar Hello Kitty, xde koleksi pun..
tapi ntah cmner..aritu time follow bff aku lepak kat McD..skali leh jatuh hati lak..cute !


nei yang no 2 punye..1st ape ntah, aku tak ingat..time aku beli dah kuar no 3, singa...
disebabkan aku bkenan ngan hijau nei..aku grab jelah.
comel kan..geram pulak aku, tu yang terbeli.hihiii.

niat dihati nak gantung kat kete..
skali rupanye bukan leh gantung pun....
nasib la aku nei creatif..custom made, aku buat tempat gantung sendiri....

hahaa..nanti aku up ye pic yang aku dah gantung...
cantek je aku tengok.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: