Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Haters

Dear haters,
Jangan menghukum manusia hanya kerana kelakuan dan baris kata melebihi Allah yang lebih berhak, macam kau taw syurga nerakanya di akhirat kelak.

Kalau dah dasar tak boleh tengok orang lebih tu, berusahalah..bukan dok mengata setiap masa buat dosa kering..tapi hasil takde !

kelakar la aku tengok..meroyan tak sudah.

sekurang2nya aku sedang bahagia menikmati perjalanan hidup aku sekarang.
nampak sangat kehidupan aku lebih indah dari ko kan...

ko hado???

umo semakin tua, anak semakin bertambah..tapi perangai tak matang.

MANUSIA kannn....

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: