Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Manusiakan...

Manusiakan,
mane boleh tengok orang lebih daripada dia..

Manusiakan,
mane boleh tengok orang laen lebih senang daripada dia..

Manusiakan,
mane bole tengok orang laen bahagia daripada dia..

Manusiakan,
sentiasa ade Perasaan Hasad Dengki...

Manusiakan..
lebih suka menghukum berbanding mengadili...

aku pelik dengan manusia2 yg suka mengata, membuka aib, mengumpat pasal orang laen..sedangkan diri sendiri belum cukup sempurna.
dosa pahal orang laen dengan Tuhan bukan hak kau untuk menentukan syurga nerakanya mereka.
udah2 lettew..tak kemananye..

"kerana iri & dengki itu percuma.."

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: