Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Hobi atau Minat Mahal

setiap orang ade hobi masing2..
cuma yang membezakan samada hobi atau minat tu memerlukan kos yang rendah atau tinggi..
macam tanam pokok bunga ke, yang suke collect setem, barang2 vintage, suke bela kucing mahal..or else...

hobi aku, actualy lebih kepada minat laa...
minat aku kereta...dari dulu, cuma dulu takde kereta sendiri..
skarang bila dah ade kereta sendiri & dah bercampur dengan kelab kereta...
haha, macam2 aku buat...sebab aku dah taw tak banyak sikit tu adelah pasal kereta..


haa nampak tak..kosong, rim je aku kalerkan putih..
rim pun 13 time nei..kete tinggi lak tu.


lepas tu aku D.I.Y sendiri rim tu kaler hijau..
siap tambah stripe lg..
*sejujurnye kan, bile aku tengok balik..macammmm....hahahaa.

oke next....


sebenarnya la kan, dari zaman skolah..aku banyak kumpul majalah manga, anime, kreko..
tak lupa jugak komik doraemon, detektif conan...fevret.
dan bila aku taw yang sebenarnye anime2 nei bole diadaptasikan dekat kereta...
tak tunggu lama, aku terus buat..that's what we're call Itasha..

bila dah lama2 aku rasa bosan, bila pandang..macam tu je kereta aku..
bila up, takde perubahan langsung...

so i decided to.....


tingggg !

bertukar..pink kaler..tapi macam more kepada purple, pink, purple..ohhh what ever...hehee.

uitt,,belum siap lagi nei....kosong kosong..


selama diorang duk kutuk2 kereta aku..
rim 13 la, tak ikut trend la, kereta aku buruk laa...
ade je nak sindir aku, rim murah pun tak mampu laa...13 pun ori jepun..ko hado?

so now,


kannn...complete dah kereta aku..
new look, new image...skali pandang pun orang taw owner perempuan.
cam comey jew, cam cantek jew..kikikiiii.

dan..terbaru skali....


bumper aku dah kaler putih, side skirt & difuser aku pun putih pink..kene la dengan rim.hehee.
baru blanjer katanye...

aku teringin sangat nak masuk sunroof, kepak kan tyre belakang means aku kena tukar excel belakang..
dan dan dan...aku nak masuk bodypart elite & cat balik, tukar itasha baru..still searching yg sesuai.

so coming soon...bajet baru sparuh nei..belum ckup lagi.
tungguuuuu..

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: