Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Kasut Baru


nei posing excited + gediksss namanye
maklumlah, dapat kasut baru dari papa sayang..
sampai rumah terus nak try, dah puas simpan masuk balik dalam kotak..

tibe2 dapat soalan best dari papa..

"mama tanak pape ker?"

adess,, nei kategori soalan amek hati ke memang ikhlas nak belikan something..hehee.

"belum ade yg berkenan la papa.."

memang pun uols, jalan2 mata aku melilau gak tapi takde yang menarik perhatian..

"mama kate nak carik purse baru.."

actualy aku dah pernah ajak papa g JPO, cume masa je xde..
nanti laa ye papa, mama xurgent pun nak pakai..hehee.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: