Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

SAVE Old School Car Gathering

SAVE Old School Car Gathering


malam minggu tu, lepas je papa tutup kedai..kitorang terus naek highway..
konvoi 6 biji kereta tak silap aku..
menuju ke Parit Sulong, Batu Pahat dengan Lanman Wheels Crew.

bestnye kitorang duk homestay kat sana..
1 rumah ade 4 bilik, 1 bilik air...
paling penting stay free, ditanggung beres.


cuaca alhamdulillah, hujan lalu sekejap je..


siap ade pertandingan drift..

sape kate kete oldschool patut dilupuskan..tak patut2,,sebab aku pun BANTAH sama kereta yg lebih dari 12 tahun nak dilupuskan.


hehe,,cam comel jew kan..
sorry, im not a rider..prefer to be a drifter.
yesss !


ke mana tumpahnye kuah kalau tidak ke nasi kan...peace yaw.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: