Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Selamat Tahun Baru - 2014

2013
jutaan manusia di luar sana sedang menghakimi
ribuan yang caci maki untuk menjatuhkan
ratusan orang senyum ketawa
puluhan orang bersorak gembira

kalian

aku takkan pernah mengalah
berjuang demi hidup untuk insan2 yang lebih menghargai aku

aku takkan pernah mengalah
hanya kerana kesilapan yang pernah aku lakukan

sejarah tetap tinggal sejarah, tetapi tidak pada memori..
akan aku hapuskan semua untuk tidak ambil peduli lagi.

2014
tahun untuk aku buktikan yang mereka bukan siapa2 bagi aku untuk diambil kisah
aku punya hidup sendiri dan kebahagiaan sedang menunggu aku..

MOVE ON !

untuk apa peduli sama mereka yang tak pernah peduli;
saat susah
saat sakit
saat patah
saat dimana kita memerlukan mereka tanda sokongan

selamat tinggal masa lalu, selamat datang tahun baru ♥

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: