Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

14.03.2014 - Majlis Merisik / Bertunang

14.03.2014 - cantikkan tarikh nei,,hehee.
nei la tarikh bersejarah dalam hidup aku sekarang...

tarikh aku............


hehee..muka neves nei.
dalam hati dok kate manalah diorang nei tak sampai lagi..

padahal dari siang kat opis aku dok memikir malam kang nak pakai baju apa, pikir nak suh member aku make up kan, nak lari skejap jumpa member aku suruh buatkan inai...
last2 hampeh tak sempat semuanya...mak aku boleh lupa ada ape jumaat malam tu..
sudahnya, aku kene gi beli baang nak masak malam kang...

serius aku berdebar wehhh...
lepas hidang air, makanan..aku terus duduk kat dapur dengar je ape diorang bualkan..
sampai laa mak aku panggil....heheheee.


tarrraaaaaa !!!

"lin, nei kira bertunang dulu ea dengan abang chik (nama panggilan family) hujung tahun baru nikah ye"  kata mak mentua aku..oppsss, bakal mak mentua laaa.

tersipu-sipu malu i taw uols.....aku rasa pipi aku time dah merah tahap buah delima, darah semua naik kat pipi.


cantik tak, cantik tak....
hehe..padahal aku jugak pilih sendirik..seminggu sebelum kitorang gi pilih cincin..
malu nye saya. gedikssss.


Alhamdulillah selamat sudah semua, menanti masa untuk disatukan je..
owhh cepatlahhujung tahun. hamboiiii mgatal..kikikiiii.
sakang law aku bebual ke wasap2 dengan dye ke, mesti ae keluar ayat camnei "hye cik tunang sayang"
macam semalam dye hantar aku balik, sempa lagi bukak tingkap "bye cik tunang"
malu giler kot law ucap depan2, dalam wasap aku leh senyum2 lagi..dye tak namapak.hehee.

skaang aku tengah bz pikir nak prepare barang..
hantaran nak bagi apa, nak beli apa, nak beli bila...aku start servey2 barang dengan dye..

"mama, papa mesti pakai kasut cmnei ke nanti?"  soalan en.tunang bila aku suh sevey kasut.

tapi bila aku lak yg malas nak servey pandai dye cakap "mama nak handbag, nak kasut camne? servey dulu..t dah taw harga dah taw tempat..senang dah nak beli.."

semoga semuanya berjalan dengan lancar & semoga segalanya dipermudahkan Ya Allah.
Amin ya rabbal alamin :)

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: