Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Planning katanya...hehee.

Minggu lepas, kononnye nak pergi tengok wayang "Need For Speed"

A : Pa, jusco nanti cuk tak boleh masuk camner?
D : Alaa, bayar jelah kalau suruh bayar pun..
A : Yelaahhh, orang banyak duit..

lepas tu confirm2 laa aku kena kena tarik telinga..

bukan apa, maksud aku kalau tengok wayang kat jusco citer bawah umo nei..anak aku memang tak boleh masuk.
sebab tu salah satu faktor aku malas nak tengok wayang kat jusco..baik aku pergi CS, KSL takpun Tiram je..takde pun banyak songeh.

sudahnya, kitorang jalan2 jelah dalam jusco tu..
sekali en.tunang nei cakap dengan aku nak tengok kasut..belek sana belek sini, try yang nei try yang tu...

D : mama, macam tak sesuai je papa pakai...mesti kene pakai ke mama?

hahaa, memang aku dok gelak sakan kat situ sampai en.tunang sound "mama jangan gelak kuat2"

oke, habis tengok kasut kitorang pun pusing la tengok set perfume, tengok set wallet...sempat aku belek2 langsir labuh..rambang mata aku.hehee.
bila tengok karpet yang bulu tebal2 tu je sampai 5-6 ratus...makaihhh, takpela..aku letak tikar upin ipin jelah nanti..boleh dapat 10 beli kat pasar malam.

D : nak jalan mana lagi nei mama?

sudahnya aku ajak pergi tesco lak, sebab sebelah menyebelah je...
sampai tesco makan dulu..maklumlah, sebelum keluar rumah belum makan lagi..
en.tunang yang konon kata dah makan tengahari pun makan lagi dengan aku..nanti aku panggil papa gemok, papa montel, papa tembam, papa moncit..dye buat muka. hahahaa...so swetttt la sangat. kikikiiiii

lepas tu aku ajak laa en.tunang masuk kedai perabut tengok katil..sebab aku dengan dia memang tengah sevey2 harga katil.. katil yang ade skang nei katil bujang, mane la muatkan..tu nanti pass kat hero aku.heee.



aku bercadang nak deco bilik kitorang macam nei nanti..sebab tu aku sibuk usha2 langsir labuh.
bila aku cakap dengan en.tunang, di oke je...wahh, sayang u lebih la camnei.

tapi kalau deco macam nei je pun oke kot..kan uols...


wahhhh, betol2 melting..memang tiap malam tido lena berbantalkan lengan suami aku...
ooopsss, terlebih pulak.

sabar, sabar..yakin tercapai impian aku nei. mudah-mudahan..amin.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: