Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Dugaan Bertunang

betul, aku selalu dengar orang cakap dugaan bertunang nei lagi kuat drpd masa berkawan..
kadang2 aku pikir gak, yang macam mane kan...

so bila jumpa kawan aku yang dah berbulan tunang....

S : nak taw tak..ade duda anak 5 suka xxxxx.
A : yeke xxxxx? anak 5 ea.... mane kenal..
S : kat tempat keje lama, sampai xxxxx dah berhenti keje pun still msg2 lagi tanye2 hal xxxxx...
A : habis xxxxx layan ker?
S : taklah. sampai mak xxxxx pun marah dye cakap jangan kacau sbb xxxxx kan tunang orang. tunang xxxxx pun marah kata takyah layan.

owhhh..macam tu rupanya, time aku jumpa member aku nei..aku belum terikat lagi secarah sah.
maknanya, aku belum dirisik dan bertunang lagi...

sehari lepas aku dirisik & bertunang, aku tukar la DP profile fb aku..


oke, aku letak gambar nei..bile direct tukar DP maknanya takde caption la kann...
so mana member aku yg taw tu sume komen laa... "selamat bertunang, alhamdulillah dah jadik tunangan orang, tahnia & bla bla bla...."

tup tup lepas je aku tukar gambar..masuk lak PM " hye, cantiknya... hye, boleh kenal? stay mane? hye nak tanya sikit bole..dah berpunya ke belum?" seriusly aku katakan dari 4-5 orang lelaki yang berbeza.

oke, ini mungkin dugaan nak uji kesitiaan aku kot. abaikan.
bila mengadu kat en.unang aku..mulalah, hantar icon buat muka...merajuk lettew.
kadang2 aku suka usik dye, saje nak tengok respon..kikikiiiii.
bole tahan cemburunya, tapi tanak mengaku...ahahaaa.

"macam la mama tak kenal papa.." jawap aku.

doakan la aku & dia ye uols. semoga kami disatukan hujung tahun nei. Amin.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: