Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

20 Ekor Kucing Di Racun

Nama je pendidik, tapi macam takde akal pulak aku rasa..
Pergi gaul nasi dengan ikan + racun bagi kucing-kucing binatang kesayangan Nabi makan..
habis semua mati mulut berdarah.

Kejam.


betol-batol takde hati dan perasan..
macam takde sifat perikemanusian langsung.

aku pun ade bela kucing jugak..
baru minggu lepas kucing aku buat hal kencing kat toto aku..
angin jugak la..nak taw ape aku buat???

aku duduk ngadap depan dye "chika, ko dah nei tak boleh kencing kat luar ke? bukan kene kurung pun."  lepas tu aku jentik telinga si chika tu.

haa..camtu jela.
takdelah sampai aku nak amek pisau toreh ke, nak pijak ke, nak sepak-sepak ke...

haishh, dunia semakin kejam..manusia semakin hilang kewarasan.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: