Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Bengang bukan Bangang !

mengantuk wehh aku pagi nei..
pagi2 aku dah tapau sarapan nasi goreng..masuk je opis terus sarap.
bila dah dekat pukul 10am mula la mata nei wat hal..dok menahan jela aku.

aku ade sedikit ketidakpuasan hati nei uols...
cewahhh, ayat kemaen lagi skema..heheee.

kadang2 aku pelik dengan sikap orang sekeliling nei..

dah awal2 aku dengan en.tunang bagi hint yang kitorang akan slow dalam dunia motorsports..
maksudnya, event Nilai yang haritu kitorang pergi last yang jauh untuk tahun nei la..
lain2 event area johor still on lagi..
yelah, aku dengan dia skarang kan tengah ade komitment..duit nak kene simpan.
so tolong la paham..

ehh, tak jugak...lagi ade sorang mamat nei sibuk nak ajak pi MOB Fest kat Bukit Jalil..
En.tunang dah siap cakap tak bole - keje...
aduhaiii, paham2 sendiri laa...law dalam JB oke lagi..Batu Pahat ke, Muar ke, Kluang ke..nei KL..
aku sampai baca naek menyampah..nak sound member.

belum aku citer duit yang habis nak bikin kereta - modified

kadang2 pengaruh orang sekeliling nei memang kuat..ntah racun apa diorang nei pakai
apa2 pun tepuk dada tanya selera..kuat tak kuat je nak tangkis.

chow !

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: