Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Menyirap !

okelah, petang nei nak buat sesi meluahkan perasaan jap..hehe.
boring aku takde keje..paper pun dah baca habis.
nak carik game online la pasnei...

2-3 hari nei aku masuk opis lambat sebab uruskan daftar sekolah anak aku untuk darjah 1bagi tahun 2016 nanti..saja masukkan anak aku sekolah cina macam aku jugak dulu.

maklumlah, aku single mother..memang kene uruskan semua sendiri laa kan.
dari hari isnin aku ulang-alik ke sekolah sebab nak settlekan hal anak aku je..

aku geram dengan segelintir manusia yang hipokrit..
maaf cakap laa, mungkin agak kasar "suke jual nama Tuhan"

aku tanak mention sesape pun, tapi kalau kebetulan diorang tu baca blog aku nei..
"bersihkan la hati tu" tu je pesanan aku.

bila mengadu kat en.tunang "sabarlah mama.."

aku betul2 rasa menyirap dengan perangai manusia macam nei..

oke stop. aku dah tanak amek taw dah, lepas nei memang aku tanak berurusan dengan diorang..mulut je manis berkata-kata, tapi hati tak sapa taw.

kau rasa???

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: