Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Biar Ada Adab, Jangan Biadap !

maaf la dik ye..lain kali nak tanye biar ade adab orang kata..jangan biadap !
perangai kasi elok, bahasa bagi cantik sikit...bukannya tanya orang "ape kejadah nei?" tak kenal tak ape memang taklah aku nak layan kannn...sendiri tanya sendri jawap la camtu..

aku angin betol kalau orang takde adab nei..
tak taw adab nak bertanya camner..
bolekan tanya elok2..

apa nei kak?
tanya sikit..nei benda ape?
atau
ini apa?

simplekan..mudah. bukan aku suruh buat ayat karang panjang2...

akak, maaf la nak tanya sikit..nei produk apa? kita tak pernah dengar pun..tapi kita pernah tengok cuma tak tahu je.

haaa..aku tak suruh pun buat 45 patah perkataan.
cukup laa jangan kurang ajar "apa kejadah benda nei?"

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: