Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

FineFitment Show Down Fest 2014


oke, ini event terbaru VSM..
baru je berlangsung hari sabtu lepas dekat Perling Mall, JB..
meriah boleh tahan..sambutan hangat la jugak.

macam biasalah..encik tunang mesti hantar keretanye..
speedbumb & limborock..


nahhh,,punya la ramai time speedbumb..
aku ade kat celah depan tu..tengah merakam.hehee..
sesak berhimpit2 yooo....


hahaa, nei member aku press SIC..
sejak2 campur kitoang nei..dah pandai antar kete maen speedbumb & limborock..
bagus2 ade kemajuan..thumbs up.


nei antara kereta2 yang join event...
blanjew2 semua..ade Drop Dead Gorgeos, Negative Flush, Style Joe, Oldskool, FineFitment, Waris Stance, Seremban Stance Movement..banyak lagi la komuniti yg join..bukan stakar dari JB je.
termasuk la kitorang VSM..antar wakil 2 biji je.


blanje sikit pict viva oren nei..
aku tak sure dari mana, yang penting bukan dari JB...
aku je yg pakai rim 8jj pun 2 jari bumping je sangkut...inikan pulak 9jj roll fender cenggini...
ntah bape speed owner bawak.

sampai encik tunang aku pun nak pencen maen stance, azab katanye...sakit pinggang driving.

pape pun, yang penting hati kena kental.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: