Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Kerja Baru, Suasana Baru :)

sekarang aku dah tak payah nak mengadap claim, gambar kerja, kira untung rugi projek, renew lesen2 kontraktor, tiap2 hujung bulan pergi semua bak yang ada bank in cheque bagai..
tapi sekarang aku keje duduk opis, sediakan apa document yang bos nak je..xde keluar2 macam dulu lagi.

Alhamdulillah..rezeki aku dapat kerja baru, gaji lagi up sikit dari dulu..
cuma tempat kerja aku kali nei jauh sikit la..jauh pun dalam stengah jam je, tak jem..
kalau dulu memang aku slalu sangkut jem kat Pandan tu..
skarang ikut EDL dah tak jem walaupun kerja area bandar.

betol kata orang...

"bila kita niat kita ikhlas nak mendirikan masjid (tujuan baik), rezeki pasti ada dimana2. Tuhan akan mempermudahkan segala urusan hambaNya. Syukur Ya Allah."

tunang aku pun oke, dye takde hal..
cuma pesan dye..nanti lepas kahwin kalau dah pindah, aku kene kuar ruma awal sikit..
kalau sekarang aku keluar ruma pukul 7.30am pukul 8 aku dah bole sampai..
lepas pindah aku kena keluar pukul 7am..kalau lambat confirm jem katanya.

tapi betol jugak, kalau sekarang dari ruma aku terus naek highway..
kalau pindah, aku nak tak nak kene lalu pandan jugak baru bole naek highway..redha jelah.huhuu.


oopsss, nak selfie sikit..maklum laaa..1st keje relaxxxxx.
heheeee.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: