Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Makan with love

selalunya kan uols..apa aku nak makan mesti dapat.
kalau hari ni tak dapat pun, sok lusa mesti dapat gak..
confirm2 la cinta hati akan bawak, tak kira la nak makan ape kat mane pun.
untungkan..hehee.

tulah satu perangai tunang aku..

macam semalam kat wassap group..sibuk dye up nak makan abc la, cendol laa..konon nak pergi tanak bawak aku laa.. nak bagi aku jeles.

"elehhh, xpe..petang kang nak makan murtabak laa"

ini yang aku balas kat wassap group tu..biar dye lak jeles kononnya.

lepas tu, okela..aku pun wat keje mcm biasa..sambil2 on9 katanya..
sejak kerja sini aku tak pernah kuar lunch lagi..biasa aku tapau siap2 pagi2..then makan kat opis je..bukan ape, baek la aku tido kann..tp nanti skali2 aku try gak lunch kat cafe bawah nei.
hehee, tido je taw mama nei - nei la tunang aku slalu bebel

skali masuk wasap, bila buka..

"mama nak makan murtabak ke petang nei?"

eee..mula laa senyum aku meleret..taw dahhh - mesti tanya punye

"kalau papa free, tak kisah.." saja aku reply camtu, ayat kalis..nak cakap direct - malu. hahahahaaaa.

murtabak yang aku slalu makan nei, satu size je..memang size besar je ade..potong 8 - dah macam pizza pulak gayanya. makan share 2 orang apedehal.
macam biasa aku oder la murtabak ayam..tunang aku makan mi rebus.

oke, aku dah makan 4 keping..
tunang aku habis je mi rebus dye makan 2 keping..biasa memang cmtu - aku 4 kpg, dye 4 kpg
ntah kenapa semalam dye kate kenyang, perut dah mengah..suruh aku habiskan baki 2 keping tu..
dengan muka ala2 merajuk, aku makan jugak..

"papa jangan nak jeling2 mama ea..."

hamboiiiii pandai dye suruh aku makan banyak, alasan !

"habis jugak.."

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: