Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Rindu Cinta Hati

rindulah kat my sayang..
hamboiii gedikss..hehee. baru jumpe dating sama semalam..
belum lagi cakap pasal 24 jam dok wassap2..time tido xlah uols - dua2 hanyut.kikikiiii.
bole dikatakan ari2 jumpa, memang malam kalau ade masa siap teman kerja lagi sampai habis waktu.
lagi gedik nak dah rindu bagai kan uols, nak wat cmner...

up sikit laa...


nei time g nilai..sebab ade event kat sana.
kuar tol nilai la nei..tengah tunggu member jemput, maklumlah tak taw jalan.
sempat posing berdua..

skali2 pergi event jauh2 takpe uols..
law tiap2 bulan memang kopak laa..tokey emas pun boleh bankrup camnei..
lagi laa skarang nei kitorang kena hard working nak saving punya pasal..
kne berjimat cermat.

semoga segalanya dipermudahkan dan berjalan dengan lancar la harapnya.
Amin Ya Rabbal Alamin.

rindu cinta hati kesayangan ♥ love u so much la papa oncitttt.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: