Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Makan Time

kalau aku sempat, rajin..memang aku duk mengadap en.tunang la kat bengkel sampai abis keje.
keje part time malam carik duit katanya..

dan setiap kali datang memang aku akan tapaukan something..
tapi kalau lepas kerja nak g makan..aku datang tangan kosong je..beli jajan kat kedai runcit sebelah duk laa mengunyah.


tengok2, suka sangat cakap "mama paksa makan" grrrr
haruslah jaga makan kan...

"nak pikat lelaki kena la pikat perutnya dulu"

betol tak, orang selalu cakap cmnei...so aku masak, aku hantar la bekal kat dye..
mesti makan, cuma antara abis ngan tak habis je..

so tengahri tadi en.tunang ngadu susah nak makan..sebab dalam mult pecah - mata ikan
alahaiii kesian papa sayang...nanti mama tapaukan bubur ye sayang.

sayang papa sangat ♥

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: