Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Selfie Takde Kerja

tepu wehhh..dah ler sejuk aircond atas kepala.
aku kat opis nei kerja sorang jek..company aku bukan ade kerja sangat.
tengah mencari secretary tapi nak diploma - belum dapat lagi.

dah la pc aku takde speaker..
nak dengar lagu tak bole, tengok citer lagi laa - bisu
on9 website bole ar..fb, gossip artis..lama2 bosan gak aku.
harapkan handphone aku jela nak tengok youtube, maen game, dengar lagu bagai...
paling2 pun layan wassap group, layankan en.tunang...hehee.


selfie sikit..hehee.
bila dah takde kerja kan..boring tak taw nak watpe..

"comel lettew..sapa amekkan?" reaksi en.tunang bila aku hantar kat dye semalam sebelum balik.

"alooo, timer la papa..hee"

laen kali nak bawak novel laa...bole gak aku duk membaca.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: