Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Si Gemok Mata Bulat

baru-baru nei kan aku ade cakap yang kucing aku beranak 4 ekor..
tapi 3 ekor mati lemas..
bila aku cakap mati lemas mesti orang kata "mati lemas, camner tu?"

haa...kisahnya, kucingkan suka sorokkan anak..
jadik kucing aku nei pi sorokkan anak dye celah kotak..celah kotak tu pun ngam2 size badan mak kucing je.
bila mak kucing masuk nak baring secara automatik la hempap anak dye yang kecik-kecik lagi tu.

so skarang nei yang hidup tinggal sekor jelah...


nahhh, anak kucing bengal aku..
sebabkan dye sekor je yang hidup..jadiknya takyah berebut susu la kan.
memang gemok..sampai jalan pun xlarat..macam penyu dah aku tengok.

owhh, aku belum letak nama lagi..jantina pun aku lupa nak tengok.hehee.
mangsa buli anak aku nei. huhuhuuuuu.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: