Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Syarat

syarat pertama
jangan ajak keluar, melainkan diajak keluar

syarat kedua
jangan ajak jalan-jalan, melainkan diajak berjalan

syarat ketiga
jangan ajak makan luar, melainkan diajak makan kat lua
lagi satu, tak payah nak makan yang mahal-mahal..pasar malam je dah.

syarat keempat
jangan mengadu sebarang masalah
(ade masalah solve sendiri, tak payah nak bergantung sangat dekat orang lain)

syarat kelima
jangan cakap pasal duit
(kalau duit takde ke, duit habis ke, gaji lambat lambat ke..tak payah kongsi. diam-diam tanggung sendiri je)

syarat keenam
jangan jumpa selalu
(biar rindu menggunung dulu)

jangan tanya pape dekat aku pasal syarat nei.
sebab aku tengah jiwa kacau.
T.I.T.I.K

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: