Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Cemburu Tahap Sorok-Sorok..Hehee.

Situasi 1

Dia : Mama nei wangi semacam arini..
Aku : Manede..biasa je.
Dia : e nak pergi jumpa scandal...jmpa scandal ea.
Aku : oittt, manede..mandai jek. biasa jelah.

sebab semalam aku gi COD barang, sebelum COD jmpe dye dulu..dah tegur aku wangi.
tu agaknye, tibe2 call cakap nk amek barang dalam kte suh aku datang bengkel cepat..tanak bg merayap lettew.

Situasi 2

time nei JB ade event kereta..so nak kene jemput orang dari KL/Melaka kat Tol Skudai..
sebelum gi jemput tu, aku ajak dye lunch dulu...

Dia : mama nak ikut amek diorang tak?
Aku : tak kisah la..mana-mana.
Dia : alaa mama takde touch&go lak.. (sebab nak pergi 2 kereta)
Aku : takpe la..papa pegi amek dorg..mama nk g jln2 dulu la.
Dia : hamboiiii..nak gi jalan mana? takpela, mama tunggu kat pandan je. lepas amek dorang papa nak bawak gi pandan terus.
Aku : tak taw.. (dalam hati, nak gi mydin jap la)
Dia : haa, takpe..ic mama kan leh pkai touch & go..mama gi toup je..kat tol pun boleh toup.

dah habis makan..pergi kat kereta, barui aku nak buka mulut aku nak pergi mydin, dia dah buka mulut dulu..

Dia : mama nak ikut tak?
Aku : cakap jelah memang nak suh mama ikutkan.
Dia : (buat muka, ejek aku lak)

taw sangat dah permainan dye tu...eeeiiiiii.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: