Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

COD Barang..

semalam aku MC..sebab demam, sakit kepala, selsema, batuk...
pehhh, pagi2 aku nak bangun..kemaen berat kepala.

anak aku pulak asik "mama nanti anta cuk gi skolah ea." lepas tu jap lagi, "mama nanti amek cuk balik ea"
daripada malam nak tido "mama esok tak keje kan"

haa..betol2 pagi tu aku takleh bangun.


lepas tu, ikutkan balik keje nak COD la semua barang2 nei..3-4 tempat jugak la aku nak kene pegi.

skali tengahari tu aku bangun, siapkan hero yg semangat nak gi tadika tu..
terus aku gi hantar yang dekat area tempat aku dulu..

"papa, pakai kete tak?"

hehee..biasalah, cuaca dah gelap2 je kannn..confirm nak ujan lebat.
kereta aku lak..paip aircond bocor. hampehhhh.

lepas je aku tukar kete..apa lagi, syok la..jem pun tak kisah..maklumlah kete ade aircond.hehee.

skali dapat call, biasa wasap je..
Dia : mama dah habis anta barang terus datang bengkel taw.
Aku : ada ape pa?
Dia : papa nak amek barang dalam kete.

aku punya la kemaen lincah anta lagi 1 tempat, terus pergi bengkel...
skali nak taw apa je yang diameknya...rokok kotak baru. grrrrr geram je aku,
alasan tanak bagi aku merayap..cm taw2 je nak g cuci mata.

selalu cenggini, cam bole baca niat aku lak.huhuu.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: