Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Chicken Robbin's Portugis

Minggu lepas tunang aku ajak pegi tengok wayang dekat CS...
disebabkan masing2 belum makan tengahari, wayang pun stat 1 jam lebih lagi..
so kitorang pergi makan dulu la..


nei memang fevret restoran aku kalau datang CS, tak sah kalau tak makan kat sini..
sedap weh, harga pun not bad.
ala-ala vintaje kan..macam kene pulak dengan baju aku.hehee.


fevret set aku..harga dalam RM13.00++
boleh choose nak roti, spaggeti atau nasi...sedapppp.
makan memang kenyang.

selalu tunang aku tanya aku nak makan ape..mesti aku jawap "macam biasa la papa"

ade lagi satu yang sedap..tart telur.
huihhhh..
lapaaaa la pulak perut.hehee.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: