Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Cuti Umum 1 May

1 Mei kitorang gi Tanjung Leman
mula2 cadang nak pergi Punggai, tapi bila salah sorang dari member aku call nak booking tempat - full !
tu yang tukar tempat lain & Tanjung Leman jadik pilihan.

gerak 30hb malam..
kumpul dekat RnR Pandan kul 11..tunggu lagi kul 12.30 jugak gerak..
lepastu singgah isi minyak, tempoh roadblok polis..skali perut lapar pulak..
singgah dulu Kota Tinggi makan..teruskan lagi perjalanan..
pukul 3 pagi jugak sampai..
aku memang dah tak boleh blah, memang mengantuk..dah la sepanjang jalan en.tunang tak bagi tido - ugut nak tarik hidung !

last2 dah nak sampai baru cakap "mama nak tido, mama tido la."

memang dah sampai tu aku terus tido..
lantaklah dengan kereta takde aircond - paip aircond bocor.
so tido buka tingkap..memang nyenyak.
orang sebelah bebual ke, buka radio ke..aku tak dengar apa dah.

yang encik tunang tak boleh tido - sebab panas kot..
dok mengacau aku lak..abaikan, tido je wat bodoh..nyamuk takde, tu yg seronok.hehe.

pagi2 pukul 6 lebih aku dah sedar, dengar bunyik ombak - heaven.
ahero kecik pun dah bangun..terus aku ajak encik tunang jalan2 tepi pantai..hehee.
bahagia ♥

sampai kat kereta..sorang2 aku ketuk tingkap kejut bangun.hahaa.

continue.....

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: