Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Tanjung Leman

Tanjung Leman !
BBQ time..kita bakorrrr..hehee.

pagi2 buta semua dah lapar...
nak breakfast roti apa pun takde..
so option yang ade, hidupkan arang dan mula membakar.hehe.


kali nei aku saja buat style lain drpd lain..
nampak tak berbungkus2 aluminium foil tuu...hehee.
aku dah siap2 masak kuah untuk bakar dari rumah..sebab aku masak malam jadi simpan sampai pagi tak basi.


yang ayam tu aku perap memang nak bakar cam biasa je..

sory uols takde gambar, sebab masing2 dah kelaparan..siap membakar terus je kitorang dok bersila makan.
style bakar berkuah, ada sambal nei memang sedap..hehe.
next time boleh buat lagi..nyummy.

lepas je makan kenyang2, terus turun laut mandi..
encik tunang nak tido kejap katanye..jadik kita2 jelah turun mandi.
gaka dah setengah jam berendam..cehhh naiklah ke darat...
rupanye, ada agenda lain......cissss.

continue....

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: