Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Suprise !

naek je dari berendam..duduk la berehat skejap.
tiba2 bff aku kuar kan kek pulak...
ahhh sudah..


sempat lagi aku cakap "time muka cmnei la nak bergambar." sememeh kauuuu.


gigih encik tunang nak hidupkan lilin.
angin kuat la sayang oiii..sebatang je hidup, boleh la buat syaratkan.hehe.


thanx cinta hati.
dah siap potong kek, dah makan sorang sepinggang semua..
lepas tu aku ajak la encik tunang gi mandi..ehh, sebaliknya dye duduk dalam kete semula.

"mama gi la mandi dulu, papa sakit perut pulak." sambil tertunduk.

aku terus la diri kat tepi pintu tu pujuk ajak gi mandi..pujuk lagi dan lagi..
last2 bangun jugak dye..terus paut bahu aku.
nta cmner, instint aku nei kuatkan..aku nampak tangan dye sbelah kat belakang..memang dah agak.

hasilnya.....


macam mak nenek dah aku rasa, rambut penuh uban.
grrrr...
apesal laa aku tak tegur baju dye ada tepung masa aku tengah pujuk dye..

tak cukup dengan tu, member aku siram dengan air batu aku letak sotong, lala & udang...
memang menjerit aku time tu...
yeye la aku ingat dye bak buangair tu, rupanye bila aku pusing dye tuang belakang badan aku dari rambut masuk dalam baju. pehhhhh..busuk wehhh !

terus aku dengan encik tunang masuk laut..
dye tolong bersihkan rambut aku..tak boleh blahhhhh.
nasib baek la tergerak aku suruh encik tunang bawak shampoo & sabun.

by the way, thanx uols. i'm happy ♥


" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: