Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Rahsia Muka Tampak Segar & Glossy


pict nei aku amek masa 1 Mei 2014

aku biasa make up..
pakai cream muka + foundation + bedak compact..
lepas tu, muka aku pulak jenis cepat berminyak..lagi2 tang hidung aku.
so dalam masa 2 jam..3-4 kali aku tacap...tak caye boleh tanya tunang aku.

skang aku dah pakai bedak baru..
1 hari kalau aku merayap pergi event panas terik pun..2-3 kali je aku tacap.
takdelah kate 1 jam tacap, 1 jam lagi tacap...

nak taw aku pakai bedak apa sekarang?


Zendori UV Oil-Free Foundation +SPF12

muka nampak lebih smooth, glossy, gebu gebas & mulus.
mampu menutup jeragat2 & garis2 halus..


serius skali pakai, terus jatuh cinta.

1 pcs RM25 free postage

siapa berminat nak try boleh
whatsapp 013-771 6417

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: