Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Kes Buang Bayi

Dalam minggu nei, bila aku baca je surat kahabar Metro..
2-3 kali straight kes buang bayi...
yang jumpa dalam beg dekat tali air, yang dalam lubang jamban, dalam pengepam tandas...
sedih aku baca.

kerana kesilapan remaja2 tersebut bayi tak berdosa jadik mangsa.
apa agaknye perasaan mak budak tu ea....dari masa tengah sakit, lepas tu nak melahirkan, dah keluar budak tu katalah dalam keadaan hidup..masukkan dalam lubang jamban, takpun hidup2 ditekup....

ishhhhh, serius aku tak dapat nak bayangkan.
agaknye setiap malam tido tak lena..terbayang2 baby tu datang memanggil-manggil...
aduhaiiii....teringat hero aku kat rumah tu.

nauzubillah..jauhkan aku serta keturunanku dari semua tu Ya Allah.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: