Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

3 Mei - Pontian Johor Motorfever 2014

3 Mei - Johor MotorFever 2014
VSM ke Pontian lak kali nei (kampung aku wehhh)
keluar rumah seawal jam 7 pagi (so maknanya korang leh bayangkan aku bangun pukul brape kan)
pergi bengkel dulu amek kete encik tunang...kali nei pergi aku naek kereta dye.
perjalanan sangat lancar..Alhamdulillah.


nei dah sampai Pontian, tengah tunggu king Pontian datang bawka kitorang pergi bengkel member dye dulu..
sebab encik tunang nak setup lagi kete bagi lowed
sama je kaler semua..putih hijau.hehee.

sebab datang awal, so dapat la parking depan..
yang mana datang lambat memang parking belakang2 la jawapnye..
sebab tempat terhad..sempit..lepas tu dekat stadium mini ade karnival Belia skali..sesak.


ntah bila diorang amek gambar nei pun aku tak perasan..
biasalah..sibuk meng-update2..ehehee.
gaya dah ganas..handbag tetap ladies yawww...kikikiiii.


nak tunggu kan start event pukul 2.30pm
lepas makan tengahari..lepak sea side Pontian laa...sempat beli tikar mcm berpicnic lak.


ramai wehh, penyertaan walaupun terhad 100 biji je..yg tak daftar pun datang support gak.
event kali nei terbuka, buka viva je...sebab tu ada kancil, wira, alza, kete2 oldscool...


nei kete budak Style Joe, BBS 10jj memang blanjer....


pemenang Best Engine Bay


nei pemenang King Best Of The Best

yang lain-lain aku tak berapa nak ingat sangat laa....


antara kete lama yg datang, body rusty....


antara kereta autoshow yang ada..rims dah sama ngan aku.
adore giler aku dengan kaler kereta nei..turqouise gittew.
kete nei pakai airsus..sebab tu boleh lowed cecah lantai..serettttt.


apa lagi, selfie la beramai2..monopod dah ade takkan nak simpan je kan.hehee.
serius Pontian cuaca panas, asik beli air je kehausan...tapi JB, Pasir Gudang, Kulai, Senai..hujan lebat siap banjir. Alhadulillah cuaca baik..cuma tengahari hujan panas kejap je.


Viva Selatan Motorsport [VSM]
5 biji je pun jadik..orang kata apa guna kuantiti kalau takde kuality kan...
yang penting happy & enjoy.


sebelum balik JB sempat dinner dulu dekat Mi Udang Sg Rambah..
kenduri udang...siap satey lagi...nyummy.
thanx pada yang belanje :)

baraiii, kepenatan wehhhh. nasib ahad cuti..hehe.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: