Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Air Terjun Gunung Ledang + Air Hitam

nak taw aku pergi mana hari jumaat lepas...?
cewahhh..kura2 dalam perahu, tengok tajuk atas dah tahu..wekkk.
hahahaaa.

saja je ajak tunang aku pergi mandi manda air terjun dekat Gunung Ledang lak, asik mandi laut je..
lepas tu bawak skali dengan bakal akak & adik ipar aku.

huihhh, seronok uols...
last aku pergi Gunung Ledang sbelum tahun 2010 rasanya..

bayaran masuk mandi dekat Gunung Ledang

Dewasa RM1 | Kanak2 RM0.50 | Kereta RM2

murahkan uols...tempat pun best, bersih..makanan boleh bawak masuk.
tempat mandi pun luar, air bersih..ade banyak peringkat.


masa on the way nei..
cehh, tunang aku nei..muka control..puas dye elak la kononnye.haha.
seronok wehh, skali2 jalan jauhkan..

*zZzzzz maaf gambar tengah mandi-manda aku malas nak upload. law nak tengok gak g la follow instagram aku "schazshoppe" hehh..promote skejap.


see happy face bujang aku nei sorang..
muka lepas mandi..tengah tunggu adik ipar2 aku dok memilih2 barang2 kat kedai cenderahati luar air terjun.

sebelum balik,,snap dulu..ape guna ade monopod kan..hehe.


Gunung Ledang we will come back soon !

otw balik tu masuk je highway kawasan mane aku tak ingat,,sebebnarnye aku nak cakap hujan lebat.hahaa.
syukur masa aku mandi tu cuaca panas..hehe.

hujan renyai-renyai....
tetap ajak encik tunang singgah air hitam...beli ape ea?
xde beli ape pun..beli kepek, candy..adik ipar aku yg beli..aku xde beli ape pun.

lepas tu sebab lapar kan..
singgah la makan murtabak singapore berdepan je dengan gerai2 kat air hitam tu..

uols nak taw.....

murtabak singapore 1 keping + milo ais 5 + nes ais 1 + soto 1 = RM35

huihhh...mahal giler.
bila aku kire2 balik katalah air secawan RM2.50 x 6 pun baru RM15
Soto 1 mangkuk RM6...takkan murtabak RM14...
serius mahal gler....memng taklah aku nak makan lagi kat situ.

baeklah aku makan murtabak Kg Melayu..RM8 sekeping besar.
lagi sedapppppp.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: