Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Pre-Order 4th batch now open.

Pengumuman kepada semua customer Schaz Shoppe <-- klik="" p="" sini="">


Untuk Pre-Order 4th batch nei baju semua akan dapat 7-10 hari selepas tarikh tutup..
tapi biasanya paling cepat sebelum 25/6 customer semua akan dapat baju.
macam biasalah uols bagi sesiapa yang dah penah beli dengan Schaz mesti dah taw.

Ini Pre-Order last sebelum puasa..
kiranya puasa nanti takde lagi sebarang pre-order, kalau ada pun baju semua akan dapat lepas raya.

so pada uols yang rasa-rasanya nak melaram masa raya nantikan uols..
bolelah cepat2 order sekarang..ada masa lagi seminggu sebelum tarikh tutup.

untuk maklumat lanjut : whatsapp/wechat 013-771 6417

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: