Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Kalau dah namanya lelaki....

Salam Jumaat.

Mana mau start ea...

Gossip terkini lagi sensasi..
tibe2 je nama suami Ayu Raudah naek kan uols...gara2 flirting2 dengan gegirl lain kat wechat...
wallahualam laa..kita tak taw sape betol sape salah.
doakan yang baek2 utk rumah tangga mereka..harap berkekalan, amin.

kebanyakan komen yg aku baca mesti bunyi camnei "kalau dah namanya lelaki"

tapi aku takde la nak salahkan semua lelaki...
kalau bujang trang tang tang tang tu..lantak dye la kan...
tapi kalau bab yang dah berstatus suami nei..hmmm...kesian kat anak bini.

kadang2 tak boleh nak salahkan lelaki 100% kalau yang perempuan pun dok melayan, memang sama2 jadik lah kan.

sebagai peringatan, pengajaran bersama..jadik lah pasangan yang setia.

thanx stalker sebab setia menjadi silent reader blog aku yang tak seberapa nei. kbye!

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: