Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Kena Paw..huhuu.

Isnin lepas saja aku g bengkel tunang aku..
saje datang tibe2 tanak btaw dye...

sampai2 je aku nampak dye tengah duduk senang lenang, semua tengah takde keje..
terus dye datang masuk duduk dalam kereta aku..
hehee..biasalah kan..borak2 bebual2..

jadik lepas2 borak tu, kitorang pun nak turun la..nak masuk bengkel..
maklumlah, dah kul 6.30..cter Dunia Baru dah start, lepas tu cter fevret Indah lak..hehe.
heyyy, seronok taw baring kat sofa tengok tv...

tup tup sempat tunang aku sound "dah la kene paw RM50"
hahahaaaa...alaa RM50 pun nak berkira..bukan tak biasa kene paw ngan aku..ahahahaaa.

citernye, aku ade amek barang kete..sebab malas nak cucuk kat ATM..
aku selamber jelah "pa nak RM50"...yg tunang aku tanpa banyak soal terus selok kocek hulur, maklumlah dye tengah sibuk berbincang..hehehee.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: