Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

MN Long Lasting Lipmatte

hey uols..
nak bibir kelihatan seksi & munggilssss tak?
hehee...


MN Long Lasting Lipmatte

ade pelbagai kaler yang menarik..
* tahan lama, selagi tak buang
* kalis air
*bibir lebih menawan

yang dalam gambar tu..No 25
aku sendiri ade pakai No. 06..tapi tak sempat lagi nak selfie. hik hikk...

skarang tengah OFFER...1 pcs RM20 only
postage SM RM6 (1-10pcs)
COD aku buat area JB je...

kalau beli lebih aku bagi murah sikit...

5-10 pcs, 1 pcs RM18
10 pcs ke atas, 1 pcs RM15 

apa tunggu lagi, cepat2 laa order yee...looks gojes yawww.

Whatsapp 013-771 6417

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: