Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Pendedahan Sharifah Sofia & MH370........

hye uols, semalam tengah2 aku scroll new feeds kat fb...
aku tertarik dengan 1 links nei..member aku share, pasal MH370...

pasal Sharifah Sofia Syed Rashid yang berani mati mendedahkan pasal MH370..
dan terbaru yg aku baca kat wall fb SSSR tu..dye skg tengah sakit kene santau...

mengikut ape yg aku baca...

pagi tu SSSR sarapan dengan (tak ingat)....lepas sarapan dye terus muntah darah...bila bawa pergi klinik doktor cakap takde sakit ape2..then family panggil la perubatan islam & mengesahkan kene santau...

lagi ape yg aku baca ea...

1. sebenarnye MH370 telah selamat mendarat di Diego Garcia..
2. semua penumpang telah telah dipindahkan ke sebuah pulau di India
3. ade yg percaya bahawa penumpang mungkin berada di Turkistan atau Uzbekistan
4. negara India disuruh menafikan yg penduduk maldives nampak pesawat terbang rendah..

nei apa yg aku baca la..
takpun uols boleh search google..carik nama Sharifah Sofia..nanti akan keluar tentang dia..
actualy, aku pun tak taw sangat dye nei sape..tapi kalau tengok kat wall fb dye nei macam pramugari je..tp bukan dengan MAS kot..aku prasan dengan Emirates ape ntah..maafkan saya kalau tersilap ye..
aku cuma share apa yg aku baca..

kalau ikut apa yang Tun Mahathir cakap pulak

"seseorang sedang menyembunyikan sesuatu"

apa pun uols, kuasa Allah tu lagi hebat daripada manusia..sehebat mana perancangan manusia, hebat lagi perancangan Allah. Sama2 lah kita berdoa untuk kesejahteraan mereka.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: