Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

MH17 disahkan terhempas

Allahuakbar
Subahanallah
Astagfirullahaladzim

Sebuah pesawat penumpang Malaysia baru sahaja terhempas di Ukraine, lapor agensi berita Rusia Interfax.
Pesawat tersebut yanng dilaporkan dalam perjalanan dari Amsteredam ke Kuala Lumpur dengan seramai 295 penumpang tela terhempas di sempadan Rusia.
Jurucakap Malaysia Airlines telah mengesahkan "insiden" berkenaan dan dijangka untuk membuat satu kenyataan tidak lama lagi.

lagi kejadian pesawat Malaysia terhempas dalam tahun yang sama. dengar khabar akibat ditembak jatuh peluru berpandu di ruang udara Ukraine.

dan ini fakta yang aku nak kongsikan dengan korang;

FAKTA
MH17 Boeing777
Mula melakukan penerbangan pertama pada 17/7/1997 dan terhempas tepat pada ulang tahun yang ke 17 iaitu pada 17/7/2014......
2014 - 2+1+4 = 7


sayap ekor MH17


keadaan MH17 yang terhempas di kawasan kejadian.


antara waris mangsa MH17.

dengan ini marilah kita sama2 menyedekahkan Alfatihah kepada semua mangsa MH17 yang beragama islam, semoga mereka ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: