Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Persiapan Raya...

Amacam persiapan raya uols..???

iols cam biasa je..hehee.
Hujung minggu pertama puasa iols dah pergi shopping - awal giler kan..kikikiiii. Maklumlah, lepas tu 2 minggu sebelum raya tunang aku dah xde cuti..kene straight keje. Benci !

Kalau uols tanye aku JB nei mane tempat shopping...
Aku akan jawap; shopping complex ofcoz laa Jusco, Angsana, Kota Raya..termasuk la Jakel, Tesco, Mydin , KipMart ke kannnn. Tapi 1 shopping komplex pun aku tak pergi...ekekee
Tapi jenis yang suke shopping malam lepas berbuka atau sebab siang kerjakan..boleh pergi; Pasar Borong Pandan, Bazar Smart, Pekan Rabu, Bazar Karat, Bazar Kota Tinggi...atau yg baru Bazar PG.

Aku memang pergi Pandan jelaa..
Huihhh, pilihan memang banyak..macam2 ada. Apa uols nak.. Karpet? Langsir? Tikar buluh? Cadar? Bantal? Toto? Tirai? Pendek kata semua ada..cakap jela nak apa, nak yg camner...pasar pun ade. Sekali shopping lauk masak tuk sahur.

Sesak tak payah citer laa...orang sanggup parking luar jauh2 sampai tepi2 jalan naek divider bagai. Pehhh, memang jem giler..jalan nak masuk pulak memang satu je...waktu kemuncak pukul 8 malam - 11 malam.. Aku biasa pergi lepas pukul 11..sebab tunang aku pun balik kerja pukul 11..tu pun jem sikit jela. Parking tetap ada..kene pandai jelah.

Raya sedondon iols tahun nei..tema kaler tetap rahsia. heheheee.
Tunang aku sepasang baju melayu + kemeja + seluar jeans 2 helai, hero kecik sepasang + songkok + kemeja kolar-T + seluar jeans selai... Aku??? Baju kurung sepasang + tudung + seluar jeans selai...oke lettew. Nanti nak carik baju t-shirt je..lepas2 raya pun boleh. Skang dah rabak.huhuu.

Kuih??? Ada 2 jenis je aku order..1 member aku jual, merangkap dropship aku..takpe support kawan2..lagipun kuih dye boleh tahan sedap. 1 lagi member aku yg lain jual..yg nei tak raya pun ada "caramel crispy" alaa yg macam bepang tu, mix ada kacang, kuaci, badam, almond.... Order pun tuk aku sorang jela ngadap. hehee

tup tap tup tap....2 minggu je lagi nak raya.hehee.

Selamat Berpuasa Uols :)

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: