Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Sengih pun tak boleh...huhuuu.

jalan mesti berpimpinan jalan, walaupun jalan sempit..kadang aku yang lepas tangan nak bagi ruang orang jalan..sambil mata melilau tengok barang2.
nanti laju je capai tangan aku suh paut lengan dye...

tibe-tibe....

dye : hamboiiii mama, sengih dengan sape tu...

aku : manede sengih ngan sape-sape..

dye : kemaen lagi ea..papa kat sebelah pun mama berani sengih dengan orang lain..tinggal kang.

aku : ehhh, manede sengih ngan sape-sape pun..pandai jek.

pelik pulak aku, tibe2 cemburu..selalu takde pun tegur..
lagipun manade aku sengih dengan sape2..aku sibuk tengok barang sambil bercakap dengan dye...tak kuasa aku nak sengih dengan mat indon, mat2 bangla kat dalam pasar borong tu.
jeles lettew..dalam diam...hahahaa...i like.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: