Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Aidilfitri 2014 - P1

Pagi raya - bangun, mandi siap2 pakai baju raya..hero aku pun dah bangun dulu.. turn kejutkan encik tunang je bangun sebab hero aku nak mandi dengan papa katanya.


lepas mandi aku siapkan hero nei dulu..
haha. ensemkan ustaz muda aku nei..saje aku pakaikan kurta dengan kopiah pergi sembahyang raya. kang kalau aku siapkan awal2 pakai baju raya, habis kotor...


aksi gedik hero aku..
ak suruh minta atok kopiah..yang dye punye pelat "atok ade koyah tak? koyah nak pakai gi sembahyang." hahaa..1 rumah gelak.


tenang je cuaca pagi raya..
rumah tunang aku nei sbelah je dengan masjid..tak sampai pun 5 minit jalan kaki.
ade ke aku nak amek gambar, dye lincah2 pakai sliper..dukung hero aku tu terus lari...hasilnya nei laa gambarnya.


lepas balik sembahyang raya..
wajiblah kan bersalam-salaman, bermaaf-maafan di hari raya mulia ini...
abaikan je hero aku tu, sibuk dengan beg makdik dye..tak sabar nak berjalan....

lepas tu, baru boleh ke dapur..makan ketupat, rendang, ayam...hehee.
sedapppp uols...sambil berbual2..


selfie sikit sebelum balik kampung aku - Pontian.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: