Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Anggur Malaysia

Haritu masa raya rumah bff baru aku..
sampai2 je depan rumah dye, aku nampak pokok anggur duk menjalar macam pintu gerbang..
nak belek2 tak sempat sebab hujan..so terus la masuk rumah...

duk makan2..borak2..maklumlah, beraya kan..hehe
time nak balik tulah baru sempat..huihhh makaihhh banyak bergugus2 uols...muda2 hijau lak tu...
pulaknya tuan rumah bagi petik..apalagi, dok panjat pagar la encik tunang kesayangan aku tu..
menurut kawan aku tu..anggur dye memang hijau je, tak pernah merah..


taraaa...segugus terus encik tunang petik.
ehemm ehemm..nak taw tak uols apa rasanya.....uihhhh, masyammmmm yang amat.
tak boleh blah..tapi still boleh makan lagi.kikikiiii

bile kene turn encik tunang..baru masuk mulut gigit sikit dah menyembur...
hahahaa..siap muka2 berkerut.


ehee..kekeke
nei pulak anggur kat rumah aku..haa, nampak tak nampak tak uols...
ade 2 biji je..tapi yang membesar sebiji je, sebiji lagi bantut. aptb.

nei percubaan kali ke-2 pokok anggur aku berbuah..
dulu skali masa mula2 baru tanam..tengok2 taw2 anggur da besar yang cam aku pegang tu...
bile masak jadik warna red purple gittew.
pun sama..masam yang amat..bile kunyah kenyal2 camtu macam makan anggur getah.

oke la..skang balik keje je tak masuk rumah dulu, mesti tengok buah anggur aku dulu..
kot2 la dah masak ke, kot2 la bertambah lagi ke...kot2 ilang ke..aduyaiiii mintak2 janganlah.hehe.

pssttt : ehh aku teringin nak gi petik anggur kat ladang anggur malaysia, tak silap aku kat perlis kan..hehe.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: