Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Mata Kucing Fresh Dari Ladang

kalau nak bercerita pasal buah nei...
aku paling suke makan buah..pulasan, durian, rambutan, laici, maggis..pelam, nangka, cempedak...cakap jela buah ape semua aku makan.

nampak nei, nampak nei...


nei time gi beraya dekat Pontian....
masuk je lorong rumah dye kat Rimba Terjun tu...huihhhh, keliling pokok buah uols...
pulak tu spanjang lorong tu rumah dye paling ujung..tanah semua family punya...

mata kucing bergayut2 ade yang dah masak, ade yang belum...maen petik2 je makan kat situ, freshhh oOo..
pokok duku pun tengah berbuah lebat, cempedak sampai jatuh2..kelapa, rambutan gading...
bestnye alahai kalau keliling rumah tu pokok buah...tak habis makan.

sampai aku cakap dekat encik tunang...
nanti belakang rumah tanam banyak2 pokok buah..takde benih pergi jelah kedai bunga beli pokok buah balik tanam...hehe.

" this is LJ official blog ♥ "

4 ulasan:

Cik Itah@RRP berkata...

salam. hehehhe...suka makan..manis :)

.:: Schaz ::. berkata...

wsalam. taw xpe Cik Ita@RRP..kalau beli mesti size XL terus..besar manis.hehe.

Normi Nieza berkata...

bestnya..:)

.:: Schaz ::. berkata...

memang best Normi Nieza..teringin nak ade dusun buah sdrik.