Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

GIVEAWAY : Blogger 1 Malaysia

hye uols..schaz ada anjurkan 1st GA..
so harap-harap ramailah yang join..geeling neves lak uols. maklumlah 1st time katakan. hehe.



CLICK BANNER UNTUK JOIN

Hye uols. Nama aku panjang, nak senang korang panggil je aku - Schaz.
Aku blogger dari Johor..daerah Johor Bahru.

Aku start menulis blog nei kira-kira 4 tahun yang lepas la..kalau korang perasan kat blog aku nei aku ade tempek usia blog aku. Aku memang dah lama minat menulis nei. Sebelum ade blog..aku rajin la menulis dekat buku..macam diari tu. Satu hari ada member aku tunjuk kat aku yang dye ada blog..dari situ la aku mula tertarik untuk berblogging. Kiranya pada aku blog nei macam diari digital..kita boleh berkongsi dengan semua orang tentang apa saja. Tentang kesukaan aku, tentang hobi & minat aku, tentang kehidupan harian aku, tentang tip2 kecantikkan, masakan...macam-macam lah.
Yang bestnye blog nei kita punya sendiri..kita boleh design, boleh edit, boleh letak gambar..tidak terhad.
Part yang paling best tentang blogging nei..bila kawan pun makin bertambah. Blog kawan-kawan nei lah jadik sumber inspirasi aku untuk menulis bila dah kering idea. Jadi tempat aku ilangkan boring kat opiskan time2 takde kerja. hehe.

mane taw satu hari nanti kita semua blogger bebas nei dapat berkumpul sama..kita adakan acara family day ke, hang out ke, sport day ke kan..manelah tahu Insya Allah nanti. Ehh, kalau ade mane2 group wasap tuk blogger. aku nak join sama yep.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: