Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Open House Bengkel Encik Tunang

Ahad | 24.8.201

ngam2 hari yang sama dengan bafday tunang aku..bengkel tempat kerja dye buat makan-makan jugak.
dari tengari sampai petang aku ikut dye merayap. pergi beli barang la..amek barang la..amek makanan la.

pendek kata berpusing-pusing la..kejap pergi beli pinggan magkuk polistrin, sat g pergi rumah bos amek makanan lak..lepas tu pergi beli roti, belli tembikai, beli pisau pulak.


hujan renyai2 time nei..
nampak tu encik tunang tengah bawak roti perancis..hehe.

time nei bengkel dah siap kemas..tengah setting2 susun2 meja kerusi..
startnye lepas maghrib ade tahlil sekali...


nampak tu nampak tu..dok emnyusun mengemas lagi.
dah penat, dah puas ikut encik tunang meraya kehulu kehilir...aku pun balik laa.
sebab hari yang sama tapi sbelah malam rumah aku pun buat open house jugak. so nak balik berkemas2 kat rumah pulak. hehe. saje ngelat tanak tolong. kikikiiii.

" this is LJ official blog ♥ "

3 ulasan:

Normi Nieza berkata...

mana gambar makanannya?hehe

Normi Nieza berkata...

blh tak jgn letak kod ssh nak komen..huhu

.:: Schaz ::. berkata...

owh ade kod ea @normi noeza..t kite tengok setting balik.