Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Open House Mutiara Rini

Sabtu | 23.8.2014

dah hujung2 syawal nei..memang berebut la orang duk buat open house kan uols...
pagi2 celik mata tengok wasap dapat jemputan makan2 dari jiran lama.


pergi bertiga je dengan mak aku & hero kecik nei.
adik aku sorang merayap dengan kawan dye, sorang lagi ade plan lain...biasalah. semua dah besarkan.

sampai2 je..wahhh.
open house paling best aku pergi rasanya...makanan2 best2 kene dengan selera aku.


nampak kat belakang tu..tuan rumah sendiri jadik cheft.
macam best je tempat BBQ tu aku tengok..pakai gas..siap boleh grill. nanti kalau ade rezeki lebih nak beli laa. senang sikit. hehe. cuma kalau gi picnic tak boleh bawak laa..takkan aku nak angkut tong gas skali kan.

tuan rumah sediakan...
mi udang | satey ayam & daging | wedges | nugget | sosej | salad | ayam bakar | buah tembikai | roti jala | kari ayam | pelbagai kuih-raya
ade macam ala2 western kan...sos pulak xyah cite la, macam2 sos ade atas meja..mayonis, thousand island, salad, sos cili 3-4 jenis..


kalau nak tahu..nei mi udang special Taman U..tuan rumah order.
memang sedap la uols..udang pun besar2..lepas tu udang dah siap rebus dengan kuah asing2..so amek la pun bape banyak udang nak amek.


haruslah semua nak rasakan..kikikiiii
salad tu yang penting..fevret aku. kalau aku buat..letak salad, tomato ceri, sis ayam potong kecik2 grill, letak sosej potong2, letak kentang rebus..gaul dengan mayonis & tahousand islan. pehh nikmat sambil tengok tv.


makan kongsi dengan hero tu..tapi bile dah jumpa kawan, duk maen game...makan pun tak ingat.

huihhh, mane tak mOk camnei. haishhh tekleh nak maintain law asik makan je.
lepas rumah jiran lama nei..pergi pulak ruma kawan lama parents aku..dekat area kawasan Mutiara Rini tu jugak. tapi jalan lain. tuan rumah tu masak mi goreng. tapi alahaiii, perut dah mengah tak larat aku nak makan. jamah aje.
hero kecik tu yang makan sampai 2 pinggan. lapaaa. kat sana tadi maen aje.

malam tu rumah sedara aku pun ade open hause gak. tapi aku tak pergi sebab ade plan lain yang tibe2 menyinggah. hehe.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: